April update

Привет друзья <3 Так давно мы не виделись. Поэтому этот пост я хочу посветить небольшому update в моей жизни.

Hi my dear friends<3 Long time no see. So that is why I want to dedicate this post to my life update.


Sunglasses H&M
Начнем пожалуй самой радостной новости, теперь я обладатель OLYMPUS EPL-7!! Да, когда-то я писала о нем в своем wishlist  и это еще один показатель того, что визуализация помогает достигать поставленных целей. Поэтому держите Ваши самые заветные мечты у себя в мыслях каждый день! Осталось теперь только разобраться с функционалом, хотя пару удачных кадров мне удалось запечатлеть. Поэтому ждите больше фото с новыми нарядами и образами!

Perhaps start the joyful news, I am now the owner of a OLYMPUS EPL-7!! Yes, once I wrote about it in my wishlist  and this is another indication that the visualization helps you reach your goals. So keep Your most cherished dreams in your thoughts every day! Now we just need to deal with the functionality, although I made a few successful shots. So expect more photos with new outfits and looks.

Еще хотела отметить ту вещь, от которой я в полнейшем восторге это кепи, тот головной убор, который я ношу, не снимая последние месяцы. Да это зимний тренд, но в моем городе погода позволяет. Но боюсь, что даже в теплые дни не смогу устоять и надеть кепи с кожаной курткой и новыми белыми кедами от Adidas.

Also wanted to mention the thing of which I'm totally thrilled that is biker boy cap, I’m wearing it for a few months. Yes it is a winter trend, but in my city the weather allows to enjoy it. However, I'm afraid that even warm days can't stand me to wear this cap with a leather jacket and my new white sneakers from Adidas.

BOY CAP ASOS

Говоря про планы, они у меня грандиозные, но из-за нехватки времени, я отстаю в развитии своего любимого дела. Это не оправдание, но порой нужно помнить о реальном мире, так как сейчас все зависит только от меня. Если у вас есть какие-то советы, как все успевать, пожалуйста поделитесь со мной. Хотелось услышать, как вы ведете свой блог, если он у вас есть и как поддерживаете постоянный контент.

Speaking about the plans, they are huge as always, but due to time constraints, I'm behind in the development of my favorite things. It's not an excuse, but sometimes you need to remember about the real world, because now everything depends on me. If you have any tips on how to do everything, please share with me. Like to hear how you conduct your blog, if you have it and how to maintain a constant content.

Буду рада каждому вашему отзыву!!

I will be glad each of your feedback!!

Don't forget to check my INSTAGRAM zheniiya
XOXO BE ACTIVE

CHECK IT

CHECK MY INSTA

Popular Posts